Subscribe to our RSS Feeds

Windows 8 Müzik Tanıma Uygulaması (Shazam)

0 Comments »
Windows 8 Shazam
Her zaman söylüyorum.Windows 8 diğer Windows'lar dan daha iyi bir işletim sistemi değil.Kesinlikle daha mükemmel bir işletim sistemidir.Şimdi arkadaşlar akıllı telefon kullananlar bilir.İphone ve Android akıllı telefonlarda bulunan işletim sistemlerinde bir çok uygulama var.Bu uygulamalar gerçekten cezbedici.Ama bu uygulamaları ya da benzerlerini diğer Windows türlerinde bulamazsınız.Size bilgisayarınızda bu uygulamaları kullanma imkanı tanıyacak tek bir işletim sitemi vardır o da Windows 8.Akıllı telefon kullanan bir çok kişi Müzik tanıma programı Shazam ile tanışmıştır.Daha önce şurada güzel bir radyo uygulaması paylaşmıştım.Oradan müzik dinlerken beğendiğiniz ama adını bilmediğiniz bir şarkımı çaldı ? Shazam'a dinletin ve size saniyeler için bulsun.
Windows 8 Shazam
Bilmeyenler için söyleyelim.Nedir bu Shazam ? Örneğin radyoda bir parça dinliyorsunuz ve bu parçanın ismini öğrenmek istiyorsunuz.Daha önce bir parçayı bulmak için şarkıda geçen sözleri Google ile arayıp bulmayı denerdik.Ama Shazam türü programlar çıkınca buna hiç gerek kalmadı.Ayrıca hiç söz bulunmayan müzikleri de Shazam sayesinde hemen bulabilirsiniz.Müzik tanıma uygulamasına müziği bir kısmını dinletiyorsunuz ve sizin yerinize müziğin ismini buluyor.Hemde Youtube üzerinden açıp tekrar dinleyebiliyorsunuz.İşte bu uygulama yani Shazam artık Windows 8'de kullanılabiliyor.Windows 8 Shazam uygulamasını mağazadan indirebilirsiniz.Mağaza üzerinde arama yapmak için buradaki konudan yararlanın.Müzik etiketleme özelliği de olan Shazam uygulaması artık benim olmazsa olmaz uygulamalarım arasında girmiştir.
06:51

0 Responses to " Windows 8 Müzik Tanıma Uygulaması (Shazam) "

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları