Subscribe to our RSS Feeds

Windows 8 İçin En İyi Yerli Radyo Uygulaması

0 Comments »
Radyo
Merhaba arkadaşlar.Windows 8 başlangıç ekranı üzerinde radyo dinlemek için ne zamandır mağazada gezinip duruyordum.Güzel uygulamalar fark ettim ama ben yerli bir uygulamanın gelmesi için zaman kolluyordum.Bugün fark ettim ki yerli yapım bir radyo uygulaması düşmüş ve gerçekten diğer radyo uygulamalarına göre çok ama çok güzel.Uygulama Cahit Çercioğlu tarafından yazılmıştır.Bu yazıda bu güzel radyo uygulamasını tanıyacağız.Şuan uygulama üzerinden Joy Türk'ü dinliyorum ve bu uygulamayı bize kazandırdığı için Cahit Çercioğlu'na teşekkür ediyorum.
Windows 8 Radyo Uygulaması
Uygulamayı Windows 8 mağazada Müzik ve Video kategorisinde bulabilirsiniz.İsmi sadece "Radyo".Bulamaz iseniz buradan mağazada nasıl arama yapabileceğinize bakabilirsiniz.Uygulama gözükmüyor ise mağazadaki tüm uygulamaları görmek için burada anlattığım işlemi yapın.Radyo uygulaması dünyanın her yerinde çeşitli Müzik türlerini dinlemenizi sağlıyor.Bakın bu uygulamayı diğerlerinden ayıran en büyük özellik budur.Diğer uygulamalarda sadece Radyo isimlerini bulabilirsiniz.Ama yerli radyomuzda dünyanın bir çok bölgesinden müzik türü seçip dinleyebilirsiniz.Elektronik, karışık, Spor, Üniversite, Arabesk, Eskiler, Klasik, Türk Sanat, Yavaş (Slow), Dans, Haber, Pop, Televizyon, Halk, Rock, Tematik olarak bir çok kategoriye ayrılmış seçenekler arasında ruh halinize göre radyo kanallarına ulaşabiliyorsunuz.Ayrıca çok sayıda Türkiye merkezli Radyo kanalı bulunuyor.
Windows 8 Radyo Uygulaması
Uygulama zaten görsel olarak göze yeterince hitap ediyor.Kullanmaya başladıktan sonra sık dinlediğiniz kanallar listeleniyor.Ayrıca beğendiğiniz kanalları daha sonra dinlemek için ekleyebilirsiniz.Radyo dinlerken tek bir tuş ile kayıt yapabilir, daha sonra o kaydınızı dinleyebilirsiniz.Dinleme geçmişinde de son dinlediğiniz radyo kanalları mevcut.Yani kısacası uygulama çok güzel olmuş arkadaşlar.Tavsiye ederim.
06:52

0 Responses to " Windows 8 İçin En İyi Yerli Radyo Uygulaması "

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları