Subscribe to our RSS Feeds

Windows 8 Üzerinde Haber Okuyun - Hürriyet Haber Uygulaması

0 Comments »
hürriyet haber uygulaması
Haber kaynakları artık gerçekten bir tık uzağınızda.Ben pek televizyon izleyen bir insan değilim.Haber bültenlerinin saatini bile bilmem.Ama gündemi her zaman takip ederim.Ne olup bittiğini herkesle birlikte bende öğrenirim.Haber kaynaklarına ulaşmak için en sık kullandığım kaynak tabi ki her zaman İnternet olmuştur.Windows 8 mağaza üzerinde bir çok haber uygulaması var.Ama bunlar Türkiye gündemine yer vermeyen ve Türkçe olmayan uygulamalardı.Artık başlangıç ekranı üzerinde gündemi takip edebileceğimiz bir haber uygulamamız var.
windows 8 hürriyet haber uygulaması
Daha önceki yazılarımda Windows 8 mağazanın geliştiriciler için açıldığını duyurmuştum.Yavaş yavaş Türk kullanıcılar da başlangıç ekranı için Metro uygulamaları yazmaya başladılar.Bunlardan beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum.Bugün fark ettiğim Hürriyet gazete uygulamasını size tavsiye etmek istiyorum.Gerçekten gündemi buradan takip etmek bana çok ayrı bir keyif verdi.Çünkü bunun için artık tarayıcı kullanmama gerek yok.Bilgisayarımı açıyorum ve başlangıç ekranı üzerinden uygulamamı çalıştırıyorum.Haberleri manşetleri ile birlikte Hürriyet üzerinde görüyorum, okumak istediklerimi açıyorum.Hem çok hızlı açılıyorlar hemde tam sayfa okumak bana çok ayrı bir keyif veriyor.Hürriyet haber uygulamasını Windows 8 Mağaza üzerinden indirebilirsiniz.Mağaza üzerinde arama yapmak için buradaki konuyu inceleyin.
windows 8 hürriyet haber uygulaması
Gündem, planet, ekonomi, spor, kelebek, kültür sanat, sağlık, teknoloji başlıkları altında haberler Windows 8 Hürriyet uygulamasında listelenmiştir.İstediğiniz kategoride haberleri açıp okuyabiliyorsunuz.Dilerseniz Hürriyet haber uygulamasını, her uygulamada olduğu gibi arka planda açık bırakabilirsiniz.Geri dönüp kaldığınız yerden haberleri okumaya devam edebilirsiniz.Uygulama gerçekten dehşet.Diğer haber siteleri içinde benzer uygulamaları sabırsızlıkla bekliyor ve gündemi takip eden biriyseniz bu uygulamayı denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Hürriyete böyle bir uygulama yazdıkları için teşekkür ediyorum.İyi bloglar.
06:45

0 Responses to " Windows 8 Üzerinde Haber Okuyun - Hürriyet Haber Uygulaması "

Yorum Gönder

 
Haxballda İşe Yarayacak Taktikler ve İpuçları